3voor12 Draait: de nieuwste muziek gratis op je iPod

Meestal krijg je op mijn blog veel te lezen over digitale televisie en de programma’s daarvan. Soms schijf ik ook over radio programma’s. Vandaag wil ik echter een super podcast pluggen: 3voor12Draait.

Elke vrijdagmiddag draait 3VOOR12 de heetste platen van het moment. Met de single van de week, het album van de week, de favorieten van de redactie en een voorproefje op de nieuwe luisterpaalplaten. Twee uur 3VOOR12 Draait en je bent weer helemaal bij.

Gepresenteerd door Atze de Vrieze (@atzedevrieze), en met vaste bijdragen van Mr. Luisterpaal Stephan van Peursem (@stephanvanp), geeft deze podcast je steevast 2 uur lang de meest recente tracks van EPs en lek tracks.

Je kunt je direct abonneren op de podcast via iTunes, gebruik daar deze directe iTunes link voor. Maar je kunt ook eerst naar de 3voor12 website gaan.

~ door pietboon op 06/03/2010.

Eén reactie to “3voor12 Draait: de nieuwste muziek gratis op je iPod”

  1. Hmm die gaan we maar eens in mijn podcast lijst opnemen voor op mijn ipod en iphone.Bekijk en beluister al regelmatig de iPhone luisterpaal app.

Plaats een reactie