Valletta – FC Utrecht live op Ziggo Sport

Lees ook: terugwedstrijd live op FOX Sports en Radio M Utrecht 

De heenwedstrijd Valletta – FC Utrecht is donderdag 13 juli vanaf 19:25 rechtstreeks te zien op Ziggo Sport. Zowel op het Ziggo kanaal 14 als bij het premiumkanaal.

FC Utrecht speelt in de tweede voorronde Europa League. De terugwedstrijd is bij FOX Sports te zien.

De wedstrijd is ook integraal op Radio M Utrecht te horen voor abonnees zonder Ziggo Sport.

~ door pietboon op 10/07/2017.

6 Reacties to “Valletta – FC Utrecht live op Ziggo Sport”

  1. […] wedstrijd wordt door Ziggo Sport op televisie uitgezonden. Deze zender is voor KPN abonnees alleen als pluspakket zender […]

  2. […] Valletta – FC Utrecht wordt 13 juli door Ziggo Sport uitgezonden. […]

  3. […] TV kijkers kunnen voor deze wedstrijd afstemmen op Ziggo Sport.  […]

  4. wij hebben eredivisie live en kunnen hier geen ziggo kijken.
    kunnen we ook losse wedstrijden kopen

  5. Belachelijk.
    Met andere woorden. Ik moet bij 2 providers een abonnement afsluiten om mijn favoriete club te zien. Ik ben abonneer bij KPN en het Foxsport genomen omdat ik graag mijn clup wil volgen. Gaat dit ook gebeuren als ze de voorronde doorkomen? HARTELIJK DANK NAMEMENS VELE VOETBALLIEFHEBBERS DIE NIET KUNNEN KIJKEN.

    VRIENDELIJKE GROET JE. RUTT5

Plaats een reactie